Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Sunday, January 29, 2012

Hari Wilayah..Korang Pergi Tak??

Okay Hai..eh lupa bagi salam la pulak...eksaited sangat nak bercerita....hehee


Okay2... Assalamualaikum semuaaaa...


Hari nie korang bernasib baik aku ada mood nak update belog. Heh!..xdak orang kisah pun kan..(^__^)Y


Okay hari nie aku nak bercerita pasal hari wilayah. Korang ada pergi tak sambutan hari wilayah hari sabtu lepas kat dataran merdeka?? Pergi? Hah..best kan..macam2 acara menarik korang boleh tengok..


Aku mula2 tanak ikut..ingat tak best..sekali member aku ajak...kebetulan dia ada kerja dengan team tv3..aku dengar2 apa lagik...tergedik2 lah nak ikut..boleh jumpa artis kn..hehe*nada gedik kelihatan disitu nampaknya..Haha


So seawal pagi la kitorang dah terpacak kat situ..percaya tak percaya..hari gelap lagi pun dah ramai orang kat sana..penuh dataran dengan pelbagai2 manusia dan jugak binatang..:P


Sebagai buktinya tengok lah gambar ni..hari pun gelap lagi kann..eh eh..macam horror pulak aku tengok gambar ni...("-_-)


Kalau korang ada tengok berita..mesti korang ada nampak aku kan..hahaha...gila perasan aku..ngeh2..
Tapi serius aku cakap..best sangat tengok perbarisan yang dorang buat..cantik..menarik..tertarik..dabooom!!..hahaha...kesimpulannya..fun sangat.


Pertunjukkan motor2 besar dengan motor2 kecik pun ada taw..abis berasap muka aku yang kebetulan duduk agak depan sekali..hehe..tapi puas.


Nie masa tarian apatah..pulun gila orang tu kibarkan bendera wilayah..hehe..aku pun kibarkan jugak..tetiba rasa sedih sebab macam dah khianati negeri kedah tercinta..hahaha..*bengong!


Aku asyik menyibuk je dekat dengan member aku..yelah..nk dekat dengan artis kan..hahaha..gedik gila aku..last2 dapat gak bergambar dengan AG Hot Fm. Kira boleh la kan..nak bergambar dengan PM xdapat..<3 <3


Tapi walaupun best tengok perbarisan semua..kejap je aku tercongok kat sana..selebihnya masa aku habiskan dekat pasar malam masjid india..hehehe..shopping la apa lagi..perabih mana yang ada..ngeeee~

Okay, cukup setakat itu..nanti aku cerita lagik yea..nak pergi bersiap. Malam nie aku dating..Haha.*Gatal betul anak dara ni. :)

Babai. Wassalam.

coret2: Selamat Hari Wilayah buat semua..isikan hujung minggu korang dengan aktiviti menyeronokkan macam aku yea...hehe..*tu pun orang ajak. Deeerrr...

4 comments:

  1. hg pengkhianat negeri kami noh.. huhuhu.. =p

    ReplyDelete
  2. haha..mna ada..sparuh hati ja kibar bendera wilayah taw.:P

    ReplyDelete
  3. tak dok kat wilayah, xleh nak pi. hoho

    eh, Hari Pulau takde? kehkeh ;p

    ReplyDelete
  4. hehe..Hari Pulau kena tanya bang Najib la..bila dia nk buat.. :P

    ReplyDelete