Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Tuesday, April 24, 2012

Yeay..gembira dan gumbira...

Assalamulaikum semua rakyat Malaysia..


Ahaks..kenapakah aku gembira ni??xmau share kah??..hehe..sabaq la..nie aku nak share la..sebenaqnya aku gembira dan gumbira sebab akhirnya aku dapat jugak online kat umah sebab baru tadi pi beli berukband bersama tersayang..*nak jugak mention yang tersayang eh..hehe..


Syukur akhirnya dapat jugak aku online..bole la aku hupdate status kat fesbuk dan hupdate belog tersayang ni...sian peminat2 aku menunggu entry terbaru kan..hehe..kalo tak asyik online kat ofiss je..gile sadis =_=


Online kat ofis best jgk..laju sebab streamyx..boleh download movie..tapi disebab kan aku kerja site..mase bila aku nak download nyee..memang dah ketinggalan lah aku dalam bab download mendownload ni..uwaa..mujuq ada cik berukband ni sekarang..syukur..syukur..


Doaku pada cik berukband smoga sentiasa laju dan tak menyusahkan aku yeaa..hehe *bole ke doa mcm tue? Ngee~


Nah, aku nak share dengan korang cket la gambo latest aku..makin suram ja muka aku sejak kerja site ni..huwaaa..dok nganga bawah panas sokmo.. 




Tudia gambar atas jip abg dalim..haha ganaz tak aku??


Hokeh, Cukup setakat nie dlu..aku nak fokus balas2 komen kat fesbuk lak..hahah..bajet femes ja ku ni kan..huahahahaa..


Selamat malam semua...


Adios, Salam




Coret2: Erm, dah nak masuk bulan 5 ni..pejam celik..pejam celik..tinggal beberapa hari je lagi tuk aku melangkah ke alam ber title baru nie..huuuu..mendebar kan!! O.o

No comments:

Post a Comment