Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Friday, May 11, 2012

Syukran jazilan~

Assalamualaikum semua..


Selamat malam..
Disebabkan mood aku tersangat baik malam ni, aku nak berkongsi kegembiraan aku dengan korang. Nak share tak? Kalau nak teruskan membaca..kalo tak nak..bawak cursor korang ke tanda pangkah diatas yeaa pastu tekan..hoho o.O''


Okay2, ini kisahnye..wah macam kisah dongeng..hehe


Sabtu minggu lepas, (5 May 2012) aku dah sah menjadi tunangan seseorang. Syukur alhamdulillah, majlis berlangsung dalam keadaan sederhana dan lancar. Mungkin berkat doa ma abah dan seluruh yang menjayakan majlis tu. Terima kasih tak terhingga kepada semua yang sudi ringankan tulang tolong2. =)


Tak payah bercerita panjang. Jom, kita layan gambar je eh. Sambil2 layan, doakan kebahagiaan aku yea. Terima kasih ^__^


Rombongan dari jauh..ramai kan~


Bakal2 sedara yang datang memeriahkan majlis, Tenkiuuuu...


Saat yang mendebarkan. Syukur cincin xketat..Haha


Seeking blessed from future mother in law. =)


Mama tersayang..ma, cheq pohon restu naa..hehe


Dari pihak aku :)


Dari pihak lelaki. Sedap taw cupcakes tu...hehehe


Sahabat2 yang sudi datang meraikan hari bahagia aku. Terima kasih kawan2..love you all <3 <3


BFF yang sanggup datang jauh dari JB. thanks fariza, kau sentiasa ada time aku susah senang..sob sob 
*sebak gembira 

Last picture. Si dia yang telah Allah anugerahkan untuk aku..
Semoga hubungan yang terjalin nie, mendapat keberkatan dan kekal sehingga ke pernikahan dan ke akhir hayat. Ameen~




Coret2: 5/5/2012 is past. And now counting days. Its 10 months to go! 

No comments:

Post a Comment