Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Wednesday, August 29, 2012

Selamat Hari Raya~

Assalamualaikum semua..

Alahai..dah lama nye aku x update blog ni..maaf la semua yea..aku sibuk sikit kebelakangan ni..dengan outstation lagi..persedian nak raya lagi..nak kwen lagi..opsss..hehe :P

So, macam mana suasana raya korang? Best x? Dapat banyak duit raya x? Tahun nie, aku yang keluarkan banyak duit raya..sebab aku dah kerja kan..tapi aku x bagi pun dekat sepupu sepapat..bajet kurang lagi..aku bagi pada parents, atok nenek aku dengan adik beradik aku jer..hehe..

Raya nie, aku sambut dalam keadaan yang cukup bersederhana..yela, baru lepas excident kan, kasut raya pun xbole nak pakai...aku pergi beraya dengan selipar jamban je taw..huhu !_!

Alhamdulillah sekarang kaki aku dah semakin pulih, syukur pada Allah..korang pun doakan la aku sama yea...

Actually, lepas raya ni..banyak sangat kemudahan yang Allah bagi pada aku...syukurnyee..sekarang aku dah x merempit lagi..dah bawak keta..walaupun dah ada lesen, tapi aku takut2 dulu nak bawak, sekali lepas excident, encik tunang dah x bagi bawak moto, bahaya katanya...so,bawak la aku kereta...dah la masa ajar aku bawak keta garang nak mampus!, geram aku..mujur x nangis..hehe..

Lama2 bawak dah mahir sikit aku, cuma xlaju sangat la..still dalam mood takut2..hehe..pada warga KL, sentiasa lah memandu dalam keadaan bertimbang rasa..kesian kat beginner macam aku ni..

Lagi satu, aku dah beli laptop baru..cantik taw, kaler biru..hehe.. alhamdulillah..thanks pada encik tunang yang tolong aku beli harta berharga ni..

erm, aku rase itu saje je kot coretan aku kali nie, nak sambung buat kerja la pulak..aku excuse dari pergi outstation ni..mood sakit lagi kan..hehe..

ok chow..daaaa~


coret2: Alamak lagi 5 bulan!..huhu..banyak lagi benda xsetel ni..semoga Allah permudahkan urusan kami.. (^___^)Y peace yo!

No comments:

Post a Comment