Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Saturday, February 26, 2011

MUJHSE DOSTI KAROGE??

Hye u olls!!
Assalamualaikum...
Happy Saturday kawan2...
apa korang buat arini?..tido jer?..huhu..aku kebosanan..tinggal sorang2 kt rumah..sume housemates aku pulang bercuti...sebab rumah diorang dekat..x mcm aku..(!_!)
so, ape aku buat arini??
aku tengok tb, on9 dan makan..sadisnya..cian aku kan..
arini kebetulan ada cerita hindustan yang aku minat sejak dari aku kecik..dapat la aku layan~

MUJHSE DOSTI KAROGE!!..
hrithik roshan-rani mukherjee-karina kapoor-faridatul (perasan!!)
aku taw korang pon mesti suka kan...kan?..kan?..kan?
sape xsuka boleh blah dari page aku kay!*ops terEmo plak..

nape aku suka cerita ni??sebab cerita ni ada mesej hebat..korbankan cinta demi persahabatan..kalau korang, korang sanggup buat x?aku?...erm..sanggup kot..eh kot?..hehehehe..
tapi yang paling BEST sekali pasal cerita ni adalah..lagu dia sume sedap2..
erm, korang tahu sape temankan aku tengok cerita nie??
sape lagi kalau bukan si jojo nie~
aku biar dia lepas jejalan keluar dari cage..biar dia menghirup udara luar cage(walaupon xde beza udaranya yea...:)

hah! tengok..jojo bukan tengok tb..dia asek memanjat cage dia jer...

ececehh..malu yea jojo bila kena amik gambar..

mujur ade si jojo nie teman..kalau x, aku lagi bowsann....
okaylah..aku nak g bakar roti..lapau la plak..huhu
.
.
.
.
tapi b4 tu aku nak berkongsi satu video dengan korang...

hope korang enjoy dengan lagu nie...

daaaa~

coret2:bowsan dok umah sorg2 buatkan aku asek lapar..*apa kaitan eh?

No comments:

Post a Comment