Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Monday, February 28, 2011

Owh aku teruja, sebak......\\\\(^____^)////

Hye semua..salam isnin untuk semua rakyat Malaysia..
Hari nie aku update belog dengan rasa sangat terharu, teruja dan sebak..sebab apa??
BFF aku celebrate besday aku la bai..kan semalam besday aku..ke korang da lupa??
petang tadi peristiwa bersejarah ini terjadi...
pergi piknik kat dataran sambil makan KFC dengan kek yang chumil dan sedap!!

thanxs kawan2 ku....

jom2 tengok aku dan kawan2 ku bersantap dan berposing..hahaha..bila tengok2 balik cam lucu jugak aku dengan pesen tudung Hana Tajima nya..hahaha..owh i adore you, Hana...walaupun xjadik sangat..lantaklah..janji ada cket2 mcm hana..member aku siap usik aku..panggil aku hana tajimon(hana tajimontel)..ngeh2!!

nie sesi melahap...nyummy..aku dapat drumstik..wahh..memang peberet aku la...

lepas makan kita bersedia tuk posing yeaa...kita hamek gambo banyak2 sampai muntah...erm, pesal gambar ni menampakkan aku begitu montel??ilusi kahhh..

meh aku kenal kan kawan2 ku...dari kiri: acik, fariza, aku dan neenee

fariza sayang acik!!...aku sayang neenee!! (^___^)

motif gambar:ENTAH!!
dengan neenee tunjuk hp dia yang 'canggih'..acik merangkak persis BUAYA...fariza lak model kacang tanah..dan aku?huhu..xdak gaya..hahahaa

erm, korang jemu dengan background yang same ke...hahaha..ada aku kesah???....bergambar dengan view kt rumput nie memang buat gambar jadik lawa..nak pulak model2 nya yang memang dah lawa..ehem!!

 kami memang suka bergambar..pelbagai gaya kami serlah kan..
agak2 ada tak yang berkenan nak jadikan kami model??hehehe..xhabeh2 aku berangan..nie sume sebab epi sangat lahh..

last pic from me....nie la best friend aku..sayang korang sume!!..

macam x percaya aku dah 23..dah boleh kawen ni..tapi xboleh lagi..aku x habeh belaja lagii..( !___! )
korang sume..sape2 yang tahun nie menyusul 23 same cam aku angkat tangan!!
ape motifnya sekali lagi??


TIADA!!

hahahaa

(#^___^#)

ok bye,

coret2: to my BFF, thanx again yea..korang BFF yang paaling aku sayang...


No comments:

Post a Comment