Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Thursday, April 14, 2011

Hallo hallo...nak kopi ke milo???

Hehe~
Hye semua..
Assalamualaikum...
wah2 lame nyer aku dah x tgk belog aku ni..bz sgt dengan psm...sebut pasal psm, Alhamdulillah, dah setel suma pagi tadi.walaupun nk terkebil2 jugak aku kena hentam dengan panel tadi, tp syukurlah...penderitaan selama 1 sem ni dah berakhir~
tahniah jugak untuk sume bff aku yang turut berjaya...nati kta karok sampai terkeluar anak tekak eh!!!
so, penderitaan dah habis...and aku akan sentiasa bersamamu encik belog, eh eh opss lupa....aku mana habis penderitaan lagi...tu final nak letak mana....ermmmm final lagi....ala~
xpa2, sambil2 belajar kn bulih hupdate..ngeh2

lepas habis final, aku tumpu untuk internship dekat ICMIC dekat Cyberjaya..hehe, yang bestnyer member2 aku pon sme dpt situ jugak..leh la ronggeng selalu...wakaka...

hurm~

oklah, short entry only for this evening, meet you on the next entry yeaa~
(baru lepas present PSM, mood speaking pon x ilang lagi..hehehe)


nie jojo aku, sja selit gambar dia..maleh letak gambar aku yg semakin membulat angkara ketensionan PSM..huhu


coret2: sy gumbira~ 

2 comments:

  1. membulat macam jojo yg bulat tu ke ? hehe.. comel apee :)

    ReplyDelete