Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Thursday, March 31, 2011

Mengahupdate Sambil Sapu Sawang Belog~

Assalamualaikum..
hallo2, apa khabar???
korang kenal aku lagi x??
nie aku la..bukan meah..bukan joyah....nie umi da meletoppsss!!!
hehe..ok gurau jer..
so, apecer keadaan korang sekarang??

pagi tadi aku bukak diari  *jangan kutuk aku sebab aku ada diari yeaaa (""-__-)
mengikut diari aku yg chumil lotte tu,  dah masuk 3 4 miggu lebih aku xbukak belog ni..pergh!! lama gila aku xhupdate dan mengabaikan belog ni..sebok dengan FYP punya pasal..sampai jadi bersawang belog nie...hehehe..macam rumah plak eh ada sawang..
sian belog nie~

kalo ikutkan ati, nak jer aku update belog nie selalu...tp apa kan daya, (=_=)
FYP lebih penting kan..(!___!)

sekarang!!
FYP aku dah siap!!..hehehe..tinggal nak buat analisis dan bersedia untuk present jer nanti (14/4/2011)..
fuh! fuh! fuh! 
(berdebar jantung aku sebut present!)
doakan aku yeaa~

hokey!! aku nak proceed buat analisis nie, korang jangan rindu aku yeh*perasan!!..nati aku hupdate belog lagi..

cekidout~

coret2:terima kasih kepada yang tersayang atas sokongan anda, love you all~~~~

No comments:

Post a Comment