Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Thursday, August 18, 2011

Cerita Lawak ^__^

Hye hye 

Assalamualaikum dan selamat pagi my dearest friends...

Macam mna hari semalam korang yeaa???

Hari aku best...^__^

Korang nak tahu 1 cerita x??

Semalam aku keluar dgn mbe laki aku..bestfriend aku la...kitorg kuar shopping sesama kt Times Square..

Niat aku nk beli baju kt ayah aku..baju raya la kunun2..hehehe..

So, masuk la kitorg dr 1 kedai ke 1 kedai.....then sampai je 1 kedai aku stop la ushar2 baju...sekali aku berkenan dgn baju tu..belek punya belek, datang la salesgirl kedai tu menawarkan bantuan...
Mari kta ikuti dialog di bawah yeaaa...hehehe

salesgirl: awak nak beli baju untuk dia ke?
salesgirl tu tunjuk kat mbe laki aku tu yg kebetulan dok tersengih2 sebelah aku.
aku: eh tak..tak..sy nk bli baju utk ayah sy.
sekali pompuan tu pandang aku dgn mbe aku.
salesgirl: ooo korang nak bli baju tuk ayah korang eh?
aku: errr...
aku pandang mbe aku tu..n mbe aku pon pandang aku...pastu terburai la ketawa kitorang...HAHAHAHA!

keluar je dari kedai aku terus cakap kt mbe aku...

aku: ko taw asal dia ckp mcm tu?
mbe aku: asal?
aku: sbb muka ko mcm anak mami!..muka kta lbh kurang la kot...
mbe aku: hahaha...mmg rabun akak tu!

and fyi, muka mbe aku tu pon mmg ala2 mamak cket..kacukan india pakistan..kena lak muka aku pon mcm anak mami...xpasal2 aku dgn dia org ckp adik beradik...hahahhaa

nati aku share pic mbe aku tu eh...kena mtk permission dlu...*org bajet hensem..hahaha

ok, azan subuh dah berkumandang..jom kta solat subuh dear...

selamat berpuasa!!

wassalam

^___^

coret2: yeay skg aku dh ada abg kembar...hahahahahaha
*pemberitahuan: cerita ini di edit sedikit sebanyak utk mnyedapkan lagi cerita..ngeh2

No comments:

Post a Comment