Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Saturday, August 27, 2011

Penat Menunggu...BW pon orait~

Hye2 my friends...


Pertama sekali aku nak ucapkan selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya yang tinggal 2 3 hari aje lagi...dah dekat hujung2 ni jangan pulak korang spoil kan puasa korang..kecuali kaum pompuan macam aku ni..kitorang xpe, darurat..hehehehe


aku mengON9 dekat puduraya ni...sementara tunggu nak naik bas malam ni..huhu..korang percaya tak aku sampai pudu ni dari pukul 1.30 petang..hahaha...walhal bas aku pukul 8.30 malam kot...memang xde keje aku kuar awal..tapi, ada sebabnyer taw...bukan aku sje2...KL jam kot..kalau aku keluar lambat memang aku memaki hamun bas dengan lrt nanti sementara nak sampai pudu..dari aku kelam kabut, better sampi awal kan, ye x?


duduk mengON9 sambil berBW ni...mata aku pon tengok2 jugak gelagat orang kiri kanan, depan..belakang xle, xmampu yeaa..hehehe..pergh!, ramai gila orang balik kampung...macam2...ada sorong 4 5 beg..ada kendong 2 3 anak ke sana ke mari..ada jugak kepit 2 awek kiri kanan..ada jugak awek seksi skirt terbelah..erk!..tertengok daaaa...:P


Sementara tunggu berbuka ni, baik aku BW kan..hehehe...nak pergi round2 masjid jamek..macam xmampu jer apabila memandang beg roda dengan beg galas aku yang tersengih2 sebelah aku ni...baik aku lepak sini jer...nak berbuka japgi aku g McD..tapau GCB se!..


eh, sebut pasal McD..dah dekat pukul 6...better aku g berbaris sana..kang xsempat pulak..perut aku ni dah makin kuat meraung..macam tahu2 jer dah nak dekat waktu berbuka...


so sebelum aku blah, meh aku share dengan korang sekeping pic chomey aku...*sila jangan muntah yea..hahaha


senyum~


hahaha..hamek kau!!aku amek pakai webcam..pastu aku edit pakai picasa..letak glow cket bagi bersinar2 muka aku then blur kan...hahaha..memang xde keje..


ok aku off dulu..till meet again, 


daa~


coret2: doakan aku selamat sampai dengan cun nyer ke kedah - perlu kah tambah cun tu????
hahaha..entry aku..suka ati aku la....ngeh2..





No comments:

Post a Comment