Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Tuesday, November 29, 2011

Buzy nyer aku!!!

Assalamualaikum dan Hay hay!

Lama rasanya aku tak post entry kan. Memang lama pon. Last post, raya aidiladha aritu. Dah bersawang blog aku. O.o

Kalau ikutnya, terlalu banyak aku nak cerita. Tapi disebabkan masa sekarang terhad. lain kali la eh aku cerita. Hehe.

Setakat ni dah 2 projek aku dengan team handle. Syukur dah hampir siap projek aku kat Puchong ni. Projek first aku dekat Subang. 

Okayla. Aku nak kena g site ni. Nak setting transformer. * bukan transformer Optimus prime yeaa... hehehe

Ok babai. Nanti aku sambung lagi.

Daa~

Wassalam.

No comments:

Post a Comment