Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Thursday, November 3, 2011

Konvo..Konvo...Konvo...and Konvo lagik!!

Hye2


Assalamualaikum uollss...


Arini aku dengan senang hatinya nak hupdate entry pasal konvo aku.Sungguh aku syukur sangat kerana akhirnya berjaya jugak aku mengenggam segulung ijazah setelah 4 tahun aku berhempas pulas belajar *mak ai nampak teruk je che kak!.. Haha.


Happy sangat2. Thanks kawan2 kerana bersama aku sepanjang perjuangan 4 tahun ni!! Luvs u guys!!!


Jom layan gambar2...share sikit2 sudey...hehe



















Itulah saje yea gambar2 yang dapat aku kongsikan. Sebenarnya banyak lagi..tapi share sikit cukuplah. Yang lain cukup untuk tontonan sendiri. Hehe.

*Sebenarnya aku penat layan karenah berukban ni..huhu..

Tapi sebelum tuh!, tengok gambar gembira aku..haha senyum sampai sepet mata. O.o


Ok bai. 

Doakan aku sentiasa gembira dan cantik selalu taw. Haha. Perasan!

Wassalam.

Coret2: Bapak aku tulis entry pasal aku dalam belog dia. Huahaha *malu!

2 comments:

  1. eh.. tahniah kamu.. :)
    jeles sebab xhabih lg nak dapatkan ijazah.. huhu

    ReplyDelete
  2. Tenkiu2...
    kamuk! jangan jeles. Hehe
    Nanti pon kau dpt jugak ijazah. cuma lambat sikit je.:)

    ReplyDelete