Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Monday, February 20, 2012

Bercanda di Pantai..Bajet Model la..ngeee~

Hye..

Assalamualaikum..

Hari ni aku xmau tulis banyak2..just nak share sedikit picture gedik aku..hehe..berjalan2 kt pahang sabtu lepas..atas urusan penting.Ehem2..(^__^)..

So, Masa on the way balik ke kuantan..aku lepak la pantai dulu..xsure apa nama pantai ni..apa lagi..aku dah la suka pantai..aku berposing2 la kat sana..hehe..mujur la yang tersayang aku sabar je melayan karenah aku yang bajet model muslimah ni..hehe..

Saper2 yang pernah datang pantai nie tahulah kan..pantai ape..memang cantik beb, air dia biru woo..angin lak..sepoi2 kurang aja..hehe...



Cantik kan..terkedu aku tengok keindahan alam yang Allah cipta. Nice!!

                           
Hehe..si gem gem yang seronok berposing..


Rasa tenang jer layan perasaan kat pantai tue..sampai orang tu ajak balik je aku  nangis tergolek2. *okay tipu..xdela sampai golek2..cuma sedih je. :P

Hope dapat pergi berjalan lagi lepas ni..erm, mesti korang tertanya kan..nape pakai baju kurung? ayu nyer aku pakai baju kurung kan..hehe..bersopan kan penting..

wah, chewaaahh..

Okay, itu saja. Thanks dear for everything...

Wassalam..

Coret2: Syukur. Perancangan Allah itu lebih baik sebenarnye.. (^___^)

No comments:

Post a Comment