Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Monday, February 13, 2012

Outstation oh Outstation..

Assalamualaikum..

Salam isnin semua..selamat bekerja kepada sesiapa sahaja yang berkerja..dan selamat menanam anggur untuk sape2 yang bercucuk tanam anggur..jangan putus asa yea mencari pekerjaan..insyaAllah ada la rezeki korang nati..:-)

Aku sebenarnye baru balik dari outstation kat melaka ni..upgrading PMU Melaka kat sana. Macam xsangka je nama aku naik untuk pergi outstation..yela, company aku kan staff perempuan cuma 2org..yang lain semua lelaki..mestilah susah nama kitorang kaum hawa ni nak terpilih..huhu..

Tapi syukur la..ada rezeki kitorang kan..

Okay la..macam biasa..aku malas la nak berceloteh panjang2..aku nak share2 gambar jela..Walau xseberapa..tapi kenangan yang best buat aku..hahaha..tah hape2 ayat aku pepagi ni..layaaann jela eh?

Ini PMU Melaka..carry 275/132KV voltage. Tapi aku xdela buat kerja kat luar ni..panas woo..kerja aku kat bahagian control panel..stay dalam aircond..hehe O.o

Ini bukan gambar peti sejuk yeaa...haha..ini lah control panel yang kitorang test. Low Impedance Busbar Control Panel..

Okay yang berserabut dengan wayar bermacam2 warna ni la test set yang kitorang guna..Serabut kan..aku asik tersalah connect je..haha..

Record data beb..:)

itu diaaa..si gadis pencatat data..hehe..tugas yang penuh kepayahan dan penuh tanggungjawab..ngeee~

Layan special coconut shake lepas solat jumaat..nyum2 sedap gle..

Hehe. Ini tak termasuk dalam outstation yea kawan2..cuma aktiviti masa lapang bersama tersayang je..bertutti frutti..

Okay itu saja kali nie..nak start buat kerja. Yeah..

Wassalam. Babai

(^__^)

3 comments:

  1. nampak besttt jer tuti frutii die tuh ;)

    ReplyDelete
  2. untung le dpt mkn tuti fruiti..(",)

    ReplyDelete
  3. SS, tuuti fruiti yg bks kcik je...kalo bks besor lg sodap..:P

    ReplyDelete