Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Wednesday, January 16, 2013

Bantal comel lotte :)

Assalamualaikum syg2 semua..


Kepada b2b sekalian, macam mana persiapan korang..semoga semuanya berjalan lancar kan..aku pun bersyukur jugak sebab semua persiapan macam terkawal la..dah siap. tggl persiapan kat rumah aku dekat kampung jela...



Eh terpanjang pulak mukadimah..sebenarnya entry kali nie aku nak bercerita pasal bantal. Hehe..Disebabkan aku selalu BW blog2 b2b la kan..so aku tertarik la nak buat bantal comel lotte macam dalam ni..


pic ni aku amik dari sini 
*sori sis pinjam gambo :)

Ha, cantik kan dia buat..so, aku pun teringin la nak buat macam tu jugak...so, minggu lepas kebetulannya aku pergi la ikea..eh kebetulan kah? haha..
so aku beli bantal kat ikea..murah 1 bantal rm7.90 je..aku beli la dua untuk saling melengkapi..chewaaaah.. :)

So, setelah penat semalaman aku berhempas pulas menjahit..inilah hasilnya..



amacam cun x? Hehe..aku guna kain felt untuk buat perkataan tu..pastu jahit2 bodo gitu je..hahaha..tangan keras xbape pandai menjahit. Kira okay la kan..
aku tunjuk kat bff aku, komen dia. Cantik. Tapi lucu lah reben atas  tu..

Haha..biar lah..itula seni..wakaka..seni yang menghubungkan MR & MRs..hahaha..

Thanks pada b2b- b2b yang memberikan aku inspirasi..suka2  ♥ 


Okay, itu saje entry aku kali nie...



mode aku sekarang berdebar2..semalam try baju nikah terus ase berdebor..pastu xnak bukak..ase ayu seketika..wakaka 



Adios. Salam


No comments:

Post a Comment