Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Friday, November 19, 2010

Sudey mau pulang Johorrrrrr....(-_-")

Esok aku dah nak balik parit raja..

Nak mengadap final..30/2/6/9hb adalah tarikh2 paper yang sengih menanti aku untuk menjawab..huh!!

Berat hati....MALAS...sedih nak tinggal adik2...a couple of day with them alone memang beshhh..

Beraya haji without parents di sisi..huhu..sedey sangat..tapi syukur sebab berpeluang tuk berkorban something for my parents..

Mama n abah lambat dah nak balik...3hb 12..dan kakak xdapat nak balik sambut..huhu..ma, sedey..(T_T)

Opss terlebih raya korban lupa lak nak pikior pasal PSM..huhu..

Kepala sudey buntu...MALAS semakin bercambah..

Malam ni, cuba untuk setadi..tapi rupanya blog jugak yang aku kaji..ngok ngek btui aku ni...

Mata dah berat..bantai aku nampak macam melambai2 jerr..sabaq sat naa ceq bantai..hihihihi~

Tah hape motip aku tulih ni pon aku tatau..

Sekian,

Memang membuang masa---->tapi xpe memang kegemaran aku..(-_-")


coret2:Alhamdulillah berjaya handle adik2 sepanjang pemergian abah mama ke tanah suci..abah, mama...kakak dah paham tanggungjawab KAKAK yang sebenar..thanks!!

1 comment:

  1. ::♥ღ my name cik angkuh..
    im a new blogger..
    looking for new fren to share and compare..
    to tag in and tag out..
    to laugh and to be sad..
    kindly visit my blog and be a follower..
    http://cikangkuh.blogspot.com
    http://outdaysgurl.blogspot.com
    tq..
    i will send a welcome not for u later then..=)

    ReplyDelete