Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Monday, November 29, 2010

Belajar Sampai Tepu..

Hallo my pren...
Dah lama rasanya aku x hupdate blog nie..kind da bz la katakan..exam dah nak menjelang hari nih..serabut kepala bila tengok buku bertimbun...

 sekadar gambar hiasan

pastu tengok short notes berterabur...malas nak susun..bila nak hafal baru macam kelam kelibut nak cari nota..huhu..
hah tgk!..messy x???..tapi ni sekadar gambar hiasan..hehehe..gambar sendiri xsempat nak amik..tapi lebih kurang mcm gambar di atas la...

esok lepak library lagi..belajar..belajar..belajar..selagi xhabis final ni belajar jela kerja aku..kalau x, erm...haram..opss!! terlepas..hehehe...belajar jugak sebenarnya..cuma xla seserious cam sekarang...aku salin nota berselang seli update blog beb!...

Sepatutnya aku xperlu nak melahirkan luahan terbaru ini..ades skema ayat aku..
tapi aku rasa gatai tangan...hehehe..otak da tepu la katakan.. (^_^)

"Tepu lah sangat...kau tengok past years final paper tercengang kot!"

a'ah..betul la..aku mesti fokus!!
 hokay lah...aku nak tumpu pada penulisan nota aku yang asyik tergantung ni dan juga TIDAK KEMAS ini..namun jangan x caya notes ni sekali hafal memang melekat dalam kepala hotak aku..hehehe..

btw nak tunjuk sesuatu..nukilan terbaru semasa belajar dan boring di library..

kerja gila di library ketika semua membe yang lain sibuk mengulangkaji..hehe

sekian, 

babai

(-_^)


coret2: hari2 pergi library...jemu dah aku..abg library tu agaknya da mark muka aku kot..pegi library dengan keropok dan jajan tersumbat penuh dalam sweater..hahahaha

No comments:

Post a Comment