Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Sunday, January 16, 2011

✿✿I Loikee Kuantan ✿✿

Hye Semua!!

Assalamualaikum..


(✿◠‿◠)


Nie nak tanya niee...Apa korang buat cuti weekend lepas??..lepak tido ker berjalan2??
aku?, aku pergi berchuti dengan BFF ke kuantan..wooo...beshhhh!!!pes time kot!!
sebenarnyar bukan niat untuk berchuti pon..saje nak teman roommate aku, cik fariza ni, dia nak belajar software dengan someone tentang fyp dia..aku dan yang laen2 plak ikut untuk memperabihkan masa dan duit jerr..hehehe


soo sweet moment together..berkereta sendiri dari parit raja ke kuantan, dok mendengar celoteh setiap seorang dalam perjalanan pergi dan balik..pastu suasana dihiasi dengan cik buaya dan cik naga (haha..acik vs nisa )yang asek bergaduhnyer...sampai jer kitorang carik hotel murah2..alahaiiii...nie sume sebab ptptn lah beloom masok!!...then kitorang stay hotel budget berdekatan terminal makmur, murah and quite selesa..makan pon yang boleh tahan..dan yang paling best sekali permandangan pantainya yang cantik!!


wahahaaa...aku suka pantai!!


hilang seketika tension fyp pergi sana..walaupun ada jugak la kejadian yang pahit..kitorang tersadai ditengah malam dengan kereta xle start!!sebab bateri kereta habisss, dahla malam dan kitorang pulak stuck entah dimana!!...syukurlahh kitorang selamat..
waa..xpenah beb, wa alami!!
thanks to pakcik2 nelayan yang cuba membantu!!


pas setel sume hal kereta baru kitorang bersukaria..meneroka bandar kuantan!!(yelah sangat~)


kepada cik fariza, acik, nisa!!......even kita quite busy with fyp, kita berpeluang jugak berchuti ke kuantan kan!!xsangka dapat bercuti bersama sem last ni...hukhuk..ngee~


soo, aku persembahkan sedikit memori kitorang kat sane..dan jugak pose2 aku yang menarik..opss.. jangan muntah yea...naa kutuk, kutuk dalam hati..anda dibenarkan..hehehe..


nie kat pangkalan balak~



kitorang beraksi lompatan yang x seberapa tinggi untuk menggapai awan..hehehe~



tetap gila bergambar walau dimana jua..nie masa makenik tengah betulkan kereta fariza..



(#^_^#)



aku nak maen hide and seek..tapi nisa nie posing lak..huhu



makan ais krim di tepian pantai yeaa...



tudia!! kau kalau ketawa..memang membuktikan kau tembam!!!
aku dan cik roommate yg genius..ngee opsss terpuji~




ada sape2 nk hamek aku jadik model???hehehe




kami~



nanti nak datang lagi kuantan lah..nak ajak encik boyfie,mesti dia teruja..wakaka~walhal dia  langsung tak teruja dengan kuantan sebab dia anak pahang!!


coret2:abang, nanti kita pergi pantai ni taw..hari2 nak!!<merujuk kepada encik boyfie yer..saya tahu kamu baca belog saya..hehee>

No comments:

Post a Comment