Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Wednesday, January 5, 2011

Sape Nak Baca Cerita Saya??

Assalamualaikum,
Hye semua..dah lama aku xbercerita eh..
nie suma gara2 PSM la..last sem la kata kan..
so, hari nie..aku nak coret2 pasal henpon yang pernah aku guna bermula aku kenal apa itu menatang henpon sampailah sekarang...
Nak tengok henpon2 yang aku pernah guna??hehe..meh aku tunjuk yea...
ha apa lagi sekerool la bawah~

inilah dia henpon pertama yang aku guna taw..nice x henpon nie??hehehe..nie model sagem lama..aku pakai henpon nie masa aku tingkatan 4, first time pakai henpon, bongkak dan riak penuh di dada..masa tu nak menunjuk gak aku..hahaha..dengan bunyik polifoniknye (tah betul ke x ejaan??), semua orang tengok aku bila aku angkat call..hahaha..

hah!ada sape2 penah pakai henpon ni??Ini model samsung X-430..nie pon best jugak..aku pakai masa aku kat matrik..bila ada text jerr..henpon nie akan berkelip2 lampu warna warni..henpon nie kecik jer..chumill~

nie henpon yang aku beli pakai duet pinjaman aku..3rd henpon in my life..best ada 3G..memang aku sayang gila la henpon ni..tapi aku pakai kejap jer henpon nie..huhu..uwaaa..tapi....ada tapinyer taw, aku tetap gembira dalam sedih sebab henpon nie aku bagi pada encik boyfie tersayang (bukan bagi sebenarnya..tukar henpon jer..ehem2..)........tapi sekarang henpon nie dah hilang...kena curik!!(T_T)


nie henpon ke-4 yang aku pakai..henpon yang aku tukar dengan encik boyfie..cantikkan???putih bersih suci murni kasihku..wah2x..banyak giler kenangan aku dengan henpon nie..sekarang henpon ni dah bersemadi dalam kotak kasut kat dalam 
stor rumah aku---->sebab rosak *saya xcuai kay..tapi sudah sampai hayat henpon tu..huh, alasan..........yeaa~


so, last henpon yang aku pakai sekarang....sangat istimewa..walaupun kurang canggih, tapi best sebab ada touchlight(sangat berguna kalau blackout..ngee2..)
.
.
.
.
tada~


inilah dia henpon yang aku pakai sekarang...nape ada 2 model??hehehe...sebenarnyer yang kaler purple tu henpon aku dan yang grey tu henpon encik boyfie..henpon kapel la lebih kurang..(#^_^#)
.
.
.
ok kengkawan..itu saja dari aku, tak banyak yea bilangan henpon yang musnah di tangan aku kerana aku sangat cermat orang nyer...
sekian terima kasih...
cerita aku pun dah abes~




coret2: dah bagitaw encik boyfie..nanti nak tukar pakai henpon lain plak lepas habis belajar..nak pakai iphone yang paling latest..hahaha..berangan!<dia ckp>

No comments:

Post a Comment