Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Monday, January 31, 2011

Someone that i like to be along...

Hye you alls..
Assalamualaikum..


apa yang korang buat cuti raya cina yaa..aku berjalan2 taw..menikmati keindahan alam..best wooo...meh sini meh..aku setori mori....


nie la perjalanan aku cuti nie....


BP - KL - KEMUNTING


satu perjalanan yang jauh dan memenatkan...huhu..dari BP aku merantau ke KL...dan dari KL aku meneroka ke pekan kemunting untuk bertemu dengan 'someone that i like to be along'...kemunting nie pekan dia sunyi..kurang sebok..dan yang paling best sekali..air dia...sentiasa sejuk gle mcm air peti sejuk pada bila2 masa saja kau mandi...memang aku ketaq satu badan la..hehehe..erm, nak kenal x someone tu??siapakah dia???


btw meet her, my lovely friend....





thanks ya kerana sentiasa bersamaku susah senang...
thanks ya kerana selalu mendengar masalahku...
thanks ya kerana sentiasa berkongsi masalah denganku..
and thanks ya again kerana sentiasa memahamiku...

love u my friend...entry kali nie khas tuk hang taw..ala, jangan la sebak..nah2 sapu tangan...heheheh..bluekk!!


till then, TIN.....


coret2: pengalaman panjat bukit menegak memang kenangan seumuq idup beb..hehehee

No comments:

Post a Comment