Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Saturday, May 7, 2011

Back Home!!!

Halo2...
apa habaq semua orghang pendang???
nie cek umie dh balik ke kubang dh..meh jom kta sama2 rempit pekan pendang!!

hahahah...eksited gila aku...
so itu pengenalan aku yea untuk hari ini ea...hehehe...sebenarnya nk cerita...aku bru ja sampai dr johor..aku dh abes belajaq!!!
sekarang aku akan mula menanam angguq di belakang umah aku smpailah aku grad...opsss lupa plak ceq, ceq kena p latihan industri (LI) la 23hb 5 ni....so tanam sampai p LI..hehehe

mujur aku dpt sme2 n mbe aku..so xla rindu- rinduan sgt..hahaha..gedix!

hoho..usha kiri...usha kanan...mak aiii...bilik aku sgt semak skg dengan barang2 aku lambakkan dr johor...uwaaa...nk nafas pon sesak wa tgk...

ok lah, bapak ceq dah bebel tu..dia nk pakai berukband ni..pastu dia soh ceq kemaih bilik ceq!

ok boss!!...mission start rite now!!

~ades mati ceq nk kemas kesemakan ni sorang2~



coret2:ada sapa2 teman baik ceq kt kg pendang ni rela hati nk tulun????(^___^)

No comments:

Post a Comment