Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Thursday, December 2, 2010

::Yeay!!::

Cepat jer masa berlalu
sedar2 dah 2 paper lepas...
Alhamdulillah okay LAH jugak jawab tadi..



tapi still ada la yang xpuas hati,
huh!, abaikan...
yang penting aku happy..hehehe..


Well, sekarang tinggal lagi 2 paper..can't wait to finish it!!
sekarang aku nak membuta..ganti balik tido xcukup semalam..dan semalam lagi!


esok baru belajo tuk next paper

wish me luck!

 thanks love,


 mmuaahhxxss..

coret2: i know that i'm not a perfect for you..but can u understand how hard i tried to be??
<sekadar luahan.>

No comments:

Post a Comment