Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Monday, December 13, 2010

Akhirnya mereka pulang jugak dengan selamattttt..(^_^)

Hari nie 12hb Dis...and aku baru jer sampai rumah pagi tadi..penat2..tapi penat aku hilang bila i see they are smiling at me..waka waka...and i'm sooo happy to see my lovely parents. They just comeback from Mecca..syukur sangat meraka pulang dengan selamat..so kali ni aku nak hupload la a lil bit pictures of them di sana..enjoy it!!*hahaha..macam artis lak mereka..

here is my lovely parents..actually the women in green and a men in a grey shirt okayy..menunggu for departing flight..waktu nie, aku xdapat datang hantar..
sedey!! (T_T)


this my father..bergambar kenangan di masjid


see...my mom at Bukit Uhud..berhampiran dengan bukit ni adalah perkuburan para syuhada.

 mama tengah sibuk membeli belah


 my parents at Medina


 abah dan rakan2 nyer sedang menikmati teh di ladang kurma


 and meanwhile...my mom walk around sambil bershopping..kurma la lagik yea ma..:p


 mari2 beli kurma..sedap di makan begitu saja!!


 bergambar di masjid Quba'...the first mosque built by our prophet, Muhammad SAW


 pokok kurma yang unik..berbuah di batangnya...and here my mom said..most of people pray here so that they can get children if they difficult to. bukan berdoa kat pokok tu yea kawan2..jgn salah faham..


 nie sekali lagi permandangan di bukit Uhud..see..banyak kan gerai yang dimonopoli pak2 arab..yela, dah tempat mereka kan...


 Subahanallah..Kaabah  (#^_^#)


 hope i can be there too one days..


 ramainya hamba Allah membanjiri Mekah untuk menunaikan haji..subahanallah..


 mom, you missed camera..!!
hehe..here my mom said, everyday Allah turunkan 120 syafaat untuk setiap hambanya di dalam masjidil haram ni..60 syafaat untuk sesiapa yang tawaf mengelilingi Kaabah..40 syafaat untuk sesiapa yang bersolat 2 rakaat di dalam masjid..and 20 syafaat untuk sesiapa sahaja yang memandang kaabah..


 sweet..miss you both 


abah n mama di ladang unta..


abah n mama dalam flight perjalanan pulang ke Malaysia



coret2: welcome home haji zulkipeli and hajah zarina..miss both of you..*sori yea kawan2..pic i xde because this story is all about my parents..hehehe

No comments:

Post a Comment