Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Tuesday, December 21, 2010

Layann...

Dah berapa hari eh aku cuti??
Dah berapa movie eh aku layan??
Dah berapa kilo eh berat aku??
haha..cuti nih..itu jerla kerja aku...
nak keluar melepak dengan kawan2...rasa malas la pulak
(sebenarnya fulus yang tidak mengizin kan..hehehe)
kesian aku kan...tapi best jugak, dapat spent great time together with my brothers and sisters..
buat kek batik...belajar masak(improve skills..bukan new beginner yea!!)..
pastu
 aku dan adik2 bersama mengusik mama..
sori ma, kakak sedikit nakal...hehe
dalam2 happy ada la jugak kerisauan, owh...how about my PSM..how i am gonna start it?..
nantilah pikir..banyak masa lagi..
erm, nak marathon movie dulu..(^_-) ----->tengok, nie lah sebab aku asyik dalam kerisauan..hurm
*sigh

 gambar ni xde kaitan sebenarnya..sekadar menyerikan entry..hahaha

coret2: dah bertambah sikit pengetahuan..Alhamdulillah..*wink wink

No comments:

Post a Comment