Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Tuesday, October 18, 2011

Remps Dalam Hujan

Holla!


Assalamualaikum. 


Baru balik kerja ni dan terus on9 *tergedik2 nak hupdate belog sebenarnye. :B


Pheww!! Nak mengeluh kejap. 


KL sekarang asyik hujan jer petang. Kesian beb kat minah motor macam aku. Asal balik kerja jer mesti dalam keadaan lencun. Aku rempit dalam hujan kot. Huhu. *sila buat muka kesian. O.o


*Gambar Hiasan. Tapi cuba cari aku yang mana. Sape dapat jawab betul aku belanje. Hehe.


Pergi ofis pon xde keje lg. Dah 2 hari aku lepak saje kt ofis. Xdapat nak pergi site lagi. Bosan. So, kerja aku dan teman sejawatan pon duduk saja dan melantak.. ^_^ 


Huhu. Balik rumah pon bosan. Member lambat balik. Terlekat dengan jam. Mujur aku remps kan. HAHA *kedengaran ketawa jahat disitu. Menyelit2, kejap je aku sampai rumah.


Nak keluar melepak. Xde member. Ada sape2 nak offer diri? Haha. Sapa offer diri, aku belanja! *tapi sendiri bayar..hehe


Okaylah. Nak tengok tv. Bang Boom Bang. Erm, yea tah hape2 :(


Adios. 


Bai


Wassalam.


Coret2: Nak melepak mamak. Jom. o.O

No comments:

Post a Comment