Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Saturday, October 9, 2010

That night we were happy together-gether..hehehe~

Assalamualaikum semua sahabat2 ku..harini, aku nak bercerita pasal aktiviti aku dan kawan2 smalam..hahaha..
pergh! skema gila ayat2 aku..malas nak menulis ni...
so, aku cerita through gambar jela eh..jom tengok kami di konsert Born 4 Nature di UTHM..........

nie lah dia punya poster..tengoklah sapa artis2 yang datang..not bad gak kan?kan?kan?...ngee~

mak ai..chubby nyer aku!!<sila tutup mata kalo xnak tengok ye>

erm, ni asanya terkeluar tajuk ni..hehehe..tp nak tunjuk gak la..kalo ikutkan nya...ni la tudung yang aku nak gayakan untuk g konsert..tp mlmnyer, lain lak yg aku pakai..hehee..btw, kan b4 ni aku ada cerita kan dengan kegilaan aku terhadap shawl yang baru tumbuh bak mushroom naek pas hujan..wah!...indahnya bahasaku..so, pic kat atas tu aku gah gedix dengan shawl baru..kalo ada yang pasan, i make up tu skali..hehe..jangan mara aaa..:p

so, malamnya..aku xpakai pon inner..hehehe..pakai shawl je..ngeh2..nie bersama mbe2 aku ni..gah tggu konsert start..gua dok depan skali beb!..

ini kami lagi kecuali jejaka bajet kt belakang tu yang tetibe interprem..huhu..dari kiri nisa, neenee, aku dan achik..

 nie aku dan nisa sebelum masuk konsert...wow! rainbow i...ngee~

 aku dan achik..and she's wearing make up..OMG!!...<suka sbb dia seldom2 pakai..hehehe>

 peace!!..iklan gigi sebenarnya nie..cbe teka ktorg pakai ubt gigi jenama apa???:p

 lagi iklan gigi xberbayar!..nie acik dan neenee..

 nie ana raffali..korg kenal x??meh aku kenal kan..hahaha..bajet cam aku knal rapat lak n dia..

 eh..eh..eh..tutup mulut tu...jangan nganga luas sangat kang masuk lalat..nie la idola ramai ..amy search..pergh!!suara dia....mantop!!
tp aku xbanyak follow dia nyanyi..*sbb aku xbpe hafal..hehe

 huhu..siapakah ini??inilah hattan!!..hahaha..mesti korg kenalkn...

 tudia..ni pak goreng kita...tok mat kidal..puas tengok dia goreng gitar..cme xbest sbb xdapat makan..heh!..ye saya mengarut..:p

 Lan & The Typewriter..Lagu untukmu..wah!..i likeeee...

ramai kan yang datang..eh..eh..itu kepala kawan saya..fariza namanya..

kami lagi..sebagai penutup cerita, 
sekian..

coret2: penat sangat malam tu..:(

No comments:

Post a Comment