Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Thursday, October 7, 2010

Things To Do........mesti!!

Semua Aku Kena Buat...mesti!!

  1. study untuk test2
  2. siapkan report psm, initial result
  3. siapkan homework/ assignment
  4. siapkan task projek management dan machine
  5. update blog...eh..eh..masok senarai gak??..:p
  6. tolong tengok2 website MARA untuk en.boyfie..
  7. kurangkan makan..alaaaa xtermasuk list la ni~


erm, mari pikir nak listkan ape lagi...ngee~

oi, study lah..kau tu test japg kol 4..
huhuhu..
okay!

jom belajar~

sekian,

coret2: post yg tah hape2..hehehe..akibat belajar last minute, otak sedikit biol, maaf..:p

No comments:

Post a Comment