Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Tuesday, September 6, 2011

Kerja..kerja..kerja...


Hai hai..

Assalamualaikum...

Dah lama rasa aku xhupdate..sebok bekerja la katakan..hehe..overall kerja aku ni quite best la..fun jer dengan co-worker aku..tambah2 aku pulak jenis ramah tamah kan..kejap jer aku dapat ramai kawan..hehehe...
korang apa ceqhita??harap2 success selalu la yea hendaknyer....

erm..apa yea aku nak share hari ni?? owh ya...tadi aku lelayan (BM hampeh) la fesbuk...terjumpa lah aku dengan satu video best ni..ceramah dari seorang ustaz popular di pantai timur..ha, korang mesti leh agak kan..

yea betul2..ustaz Azhar Idrus namanya....*tepuk2 tangan anda ^__^

dalam video ni..dia ada cakap yang lelaki pakai inai masa kahwin, hukunya HARAM!

fuh, kalau ikutkan..sekarang ni, ramai je kan pengantin lelaki tempek inai kat jari..huhu..selalunya 3 jari yang hujung tu la...

lepas ni..dah tahu, xpayah la buat eh, cakap kat bakal2 laki, boipren dan sewaktu dengannye..xpayah la tempek inai nanti..biar Ai (merujuk pengantin pompuan) je yang tempek sampai ke lengan yeaaa*teheeee~

so, disini aku share la video tu..semoga sesama kita dapat manfaatnya...







ingat yea...para2 pengantin lelaki...anda HARAM pakai inai!!..jangan dok bergedik2, terguling2 lagi merayu kat mak nak pakai inai yea pasni..hehehe..


sekian dulu dari aku <--- eceh, macam tulis surat..


adios,


wassalam


coret2: sharing is caring, caring is i love you..haha okay gedik!

3 comments:

  1. ohh yeke...baru tawuuu..ade jer lelaki gatal nk tepek inai kat tgn die tuh..kononnyer nk npk berseri lahh tuhhh.eceh...lps nih kalau nak kawen xleh suh si bakal hubby tepek inai kt tgn.btw thankssss

    ReplyDelete
  2. SS, awk boleh tgk byk lg video ustaz ni kt utube..byk lg ilmu yg kta boleh blaja..kdg2 bnda yg salah kta xtahu..xblaja, kta akn buat kn..so ble dh tahu..xde la buat lg..:)

    ReplyDelete
  3. owhh.. lepas ney nak bagitaw mr right saya plak.. jgn mgatal pkai inai.. hahaa.. mekaseh dear :)
    information yang bergune..

    http://irsyanim.blogspot.com/2011/09/jalan-jalan-before-masuk-blajaa.html

    ReplyDelete