Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Friday, September 23, 2011

Berserah.

Hye2..

Assalamualaikum!!

Ini setori hari ni. Hoh, mestila hari nie..tengok tarikh la. ok! ---> maaf, ayat macam bangang, penat interview. =p

Haha..aku sebenarnya sekarang dekat rumah sewa member aku kat kerinchi. Lepak sini sebab pergi interview tadi. Huhu..penat gila, aku dah la bersemangat dah nak interview tadi..alih2 kerani tu bagitahu, orang yang sepatutnya incharge aku outstation pulak T__T,

Berlalu lah aku balik dengan penat..tapi dia dah janji, esok aku interview balik. hope ada la luck aku..harapnya lah...if tak, kembali ke Kedah! sambung balik kerja. Hidup seperti biasa. *macam la luar biasa sangat hidup aku sebelum nie O.o

Aku menghupdate belog nie pakai lappy member aku ni..dah kelaut manatah dia tido. Aku jer yang terkebil2 sorang2 xboleh tido. Tu yang teringat nak hupdate menatang ni. Hehe.

Godek punya godek..terjumpalah aku satu pic aku masa zaman uni dulu. Pergh!, kurus rupanya aku dulu. Haha. Meh tengok meh..


Haha..sungguh innocent muka aku time ni..tudung labuh jer, baiknya aku dulu, tak macam sekarang. (-_-")

Hokeh. Aku pun nak tido dah la..jeles tengok member aku membuta. 

Nite guys.

Wassalam.

Coret2: Doakan aku yea untuk esok, insyaAllah. * fingers crossed 

No comments:

Post a Comment