Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Tuesday, September 20, 2011

✿ Pemberitahuan: Majlis Konvokesyen Ke-sebelas UTHM 2011 ✿

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera bebeh!


(^__^) ---> Ini muka gembira aku masa menaip entry ini..hahaha~ mengong :)




Ada baca tajuk kat atas tu?..haha, mesti baca kan..so, dengan ini aku nak share la dengan korang2 semua...aku bakal berkonvo pada tarikh 29, 30, 31 Oktober 2011 nie. Akhirnya~


Yeay!!


Mesti ada yang cakap kan.."apa daaa...itu pon nak kecoh, orang lain pon konvo jugak..dah lepas ponnn", So what?~, Biar la..itu hari bersejarah aku, penat kot aku belajar sampai 4 tahun untuk hari yang bersejarah ni...korang ada ke? -,,-


Huhu..aku dah kena buat preparation ni...eh, halamak!!! Belom kurus lagi ni! Camnerrr??Abes la buruk gambar graduation aku..uwaaa T____T. Nie sume salah mak aku lah masak sedap2 sangat kat rumah ni. oho apa kena mengena? o.O


Hahaha..xpa2, ada masa lagi. Mulai esok, aku tanak makan. Boleh kot kurus. Korang rasa boleh tak? Yeah, yakin diri!. ayat penyedap hati sendiri~


Oh yea, tadi aku dapat call, dapat interview. Huhu, better offer tu..nak g ke tak eh? Tapi dah rasa selesa dengan position sekarang...try jelah kan..hehe..


Hokeh. Wish me luck for the day after tomorrow kay. :B


Babai dan Wassalam.


Coret2: Petang semalam adik aku dah mencemar kan habit makan jojo aku..dia bagi makan BELALANG!! oh tidak!! T__T

No comments:

Post a Comment