Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Friday, October 19, 2012

Diy Signage

Haluuu..selamat pagi. Selamat bekerja kawan2.

Hari nie aku nak share dengan korang projek Diy lagik..hehe..bila dah start ni..rase macam semua benda kan nak di diy kan (betul ke ayat aku ni??)..hehe

Diy aku kali ini adalah signage..hehe..kalau tengok yang orang lain macam canggih je..tapi agak costly la..disebabkan aku nak cut cost..aku buat sendiri..bole la kan. Janji aku puas ati..hehe



cantik x? ^_^Y

Okay itu saja. Daa

Coret2: YaAllah permudahkan la urusan ku, Amin =)

No comments:

Post a Comment