Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Monday, October 15, 2012

Pencarian barang hantaran

Assalamualaikum..

Setelah berbulan2 dan jugak berhempas pulas..waa macam susah jee..hehehe..tak maksud aku mencari2..akhirnye lengkap la hantaran aku dan untuk encik ijat, 11 berbalas 9. Huaaaa...banyak tu taw..Duit yang mengalir untuk semua tu pun macam air..sobs..sobs..

Aku bagi dekat encik ijat 11 barang.
1- Cincin
2-kemeja + buku
3-Sejadah
4-Kasut
5-Minyak wangi + set penjagaan diri
6-Tali pinggang + wallet
7-Jam
8-Buah-buahan
9- Biskut
10-Coklat
11-Kuih

Mase nak decide nak bagi ape dulu..puas gak aku gugel..yela nak tanye parents aku..dorang serah pada aku..so tanye encik ijat nak ape..dia pun pilih le la ape dia nak..ha, tu la yang dah tersusun tu..

Untuk hantaran belah aku..9 barang je.
1-Sejadah + telekung
2-Tafsir Al-quran
3-Kasut + Beg tangan
4-Gelang emas (mata suda bling2..muahaha)
5-Minyak wangi
6-Tuala
7-Kain pasang
8-Mas kawen
9-Buah-buahan / kek

Syukur hampir semua barang dah lengkap. Banyak tempat jugak la kitorang terjah beli barang2 ni..Sogo (aku beli perfume kat sini la..ade sale mse tu..huaahhaa..untung2)..pastu sampai ke JB aku pegi. Beli barang kat JPO..xpe2, sambil2 jalan cuci mata kan..hehe


 sebahagian dari barang hantaran untuk aku..pokai2..hehe

Sekarang tinggal nak beli kan encik ijat cincin jela..huhu..aku buntu nak carik kat mana. Nak yang murah tapi cantik dan stylo..haha..demand x? =p

Coret2: Counting days.....

No comments:

Post a Comment