Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Saturday, October 13, 2012

Kursus kahwen oh kursus kahwen

Assalamualaikum & Hai2..

Apa kabar?

Today aku nak cerita pasal kursus kahwen. Untuk menjadi b2b, korang mesti, harus, wajib untuk menghadiri kursus kawen..sebab sijil kursus tu nanti sangat2 berguna untuk disahkan oleh jurunikah, kalau x, xbole kawen beb..hehehe

Aku buat kursus pra perkahwinan dekat putrajaya. Dekat presint 9. AlShahir Management. Module2 sangat membantu. Penceramah pun semua baik dan berilmu. Tapi ade jugak la yang buat aku menguap..hehe..

Nanti korang dapat buku macam ni. Bagus untuk bacaan sebelum dan selepas berkahwin =)

Buku yang penuh ilmu...kursus dah habis lame da..buku pun x abis bace lg..hehe

Nie tentatif program haritu..hehe..padat woo..

Kesudahannye..syukur Alhamdulillah, berjaya jugak aku menghadapi seharian kursus pra perkahwinan.
 Yeay dah boleh kawen! *gatai. hehe

Coret2: Banyak ilmu dapat. Semoga aku dapat memperaktikan nye. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment