Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Saturday, September 11, 2010

Day 1 of Hari Raya...

Assalamualaikum dan selamat hari raya...

Akhirnya setelah sebulan kte berpuasa..tibalah msa tuk kte meraikannya..namun, yg xbestnya....aku demam lak pd pg rye yg mulia ini..mmg xde mood nk mkn dan melantak byk2..huhu..(ToT)..tp ttp eppy sbb dpt duet rye..lol..nk cte byk2..xlarat tgn ni nk mnulis..upld gambr jela eh..biar gambar menceritakan segalanya..ewahh!!..tp x upld byk pn..tnet lmbb..ckupla tuk tatapan peminat..hehehe.:p

abah dan mama bermaafan di pg rye..yuhu..suweet!!

dari kiri ngah tie, mama, mak tuk, damia dan my luvely maklang..

dari kanan lak, abah, pak ngah bie, dan pak lang dam..

3 mak dara..huhu, masing2 n gaya tersendiri..:p

yeah..me with peace..hehe..dara berjubah ungu..

my cousin, wanie dan adek2 aku

mereka...di jalanan, lol

aku dan fatin..bajet model la rsenya..erm, agk2 okay x??
and lastly...aku dan baiya..trying to kiss him..hahaha..luv u baiya..mmuaahhxss


coret2: sok g beraya lg...huhu..hope lega la demam ni..:(

No comments:

Post a Comment