Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Saturday, September 11, 2010

Day 2 of Hari Raya...

Assalamualaikum...

Dah masuk hri kedua kn kte beraya..tp arini aku xg beraya mne2 pn..org dtg umh..nk menengok aku(korg phm ker??)..hahaha..
Actually..sedara jauh aku yg dtg..bkn umh aku, tp umh tok aku..family kakak tok aku yg sudah lama terpisah..(sbb parent dorg divorce mse kcik2)..berlaku la drama sedih2 td..huhu..sian aku tgk tok aku td, xsmpt nk jupe kakak dia(da pergi mngadap Ilahi sbulan lps)..yg dpt jupe abg ipar n anak2 dia je..aku dan adek2 kalut la membantu mne2 yg ptut..serve dorg terbaik nyer..n santapan kg....

keluarga mereka..sbnrnya 4 buah keta dtg ni..snap pic cket je..:p

abah, baiya dan abg ipar tok..yg sblh knan..not sure, ank dia kot..ngee~

kami gila d dapur mnyediakan makanan tuk tetamu...:)

lg gila..hehehe....

cukupla...xnk upld lg,byk sgt pic gila..hahaha..:p


coret2: epi dpt jupe sdara jauh yg lma terpisah...sok meraya lg..kulim (tradisi raya stiap taun..)

No comments:

Post a Comment