Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Friday, September 24, 2010

Saya Dah Belajar Pasang Aircond taw..ngee~

Wah gempak tajuk!!
Kalo tgk tajuk msti ngat aku da tahu nk pasang aircond kn??..hahaha..tu sume gimik semata2..bkn blaja btul2 pn..cma tgk org psg n blaja..kalo soh psg btul2, mau terkial2 aku..tkut xjadi aircond terjadi tv (haha..mengarut!)...ok2, ckp pasal psg aircond ni bkn sbb aku da beli bnda tu nk psg kt bilik ni, bknnnn...sbb aku n classmate g lawatan ke kilang aircond sbnrnyer...kt Sg Buloh, OYL ape tah nma kilangnyer..hahaha..tp best gk la compared last trip g Tg. Bin tu..huhu..kilang besar..pengeluaran dia bermillion2..fuh, mmg kayo la wa ckp sama lu...:p

pastu,
kalo da g bjalan ni ape yg pnting mestila aktiviti bergambar kan..hehe..aku ase sume org pn wt camtu kot (kalo x, xkn la bebudak ni dok galas mnatang klik2 kuar cahaya tu kesana kemari)..

oih! tu bkn mnatang la, tu camera ngok!..:p

so ni dia gmbr2 ngok aku dan teman2 spnjg trip tu..hoho..gmbr kt kilang xbyk, sbb xle tgkp...(-_-")
*sbnrnyer mls nk kuarkn camera hp..ngee~

gmbr bsama2..nmpk aku x??

aku dan fariza ber photoshot dlm bas..ngee~

ain, nisa, maryam, ain, aku dan fariza~

:p

ye, sy taw sy makin chubby..:(

sekian,

coret2: pasni tanak mkn mlm..boley ke?




No comments:

Post a Comment