Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Wednesday, September 15, 2010

Hope we can meet again!!..


Tanggal 13 Sept 2010...maka berlangsunglah majlis reunion SMKP batch 2005, bertempat di KFC Pendang yg bru jer bkk cawangannya di kawasan pendang ni..gmbq kt ats tu dia pnya kad jemputan yg dipost oleh organizer dan d tag kn kpd aku dan rkn2..huhu..pd mulanya aku mls jgk nk join..sbb mls nk pkai cantik2(cantik ker aku??..:p)..yela kan..nk jupe mbe2 lma..xkan nk pkai bju mcm dok berkebun kt blakang umh kn..
tp bila aku pikirkan kesungguhan mbe2 ak menjayakan reunion ni..aku pn bersiap la seadanya untuk join..hehehe..best la jgk..dpt jupe mbe2 lma..bertukar2 cerita..dah mkin cntik semuanya..

Rmai kn yg sertai..mengikut kehadiran..semua sekali 41orgssss..:p

Mbe2 lma aku...ni ada yg dah jd tunangan n bini org da ni..

Kami gembira bertemu semula..cantik kn kami??

Menunggu makanan tiba(yg dpn mata blum lengkap..hehe)

Dari kiri aku, cipah, rod dan kak jah
Nama adlh spt yg tertera..(MIZAHPARODTINMUN)ngee~

 kasut qhaya kami..

Drumstik ttp milik aku..hahaha

Kami ceria..

Aku dan rakan karibku tersayang,cipah..


coret2: happy dpt jupe dorg..pasni kta jupe lg kay..luv u oll..

No comments:

Post a Comment