Pages

HYE SEMUA....WELCOME2 EVERYONE
TERIMA KASIH KERANA DATANG MELAWAT..Y(^_^)Y

About Me

My photo
Kedah, Malaysia
Nama aku Ummi. Aku suka senyum. Tak suka menangis. Impian aku nak hidup bahagia. Itu je. Yang lain aku tak kisah. O.o

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Saturday, September 18, 2010

I love u oll!!


Nampak x kalendar tu???huhu..mstila nmpk kn..cbe kwn2 teka ape yg pelik disitu........erm, ye..tarikh yg dibulat..19hb 9 bersamaan n tarikh aku naik bas untuk pulang ke johor pd mlmnyer..spatutnye aku bulat tarikh present PSM1..tp sbb xtahu..hoho..aku bulat la tarikh blik johor..ma, kakak xmau blik, boley??

Erm, tanak la cte sal nk blik sna..wat muram mood aku jerr..baik aku cte aktiviti aku dan keluarga harini sblum anta adek2 aku blik asrama..whoa..i'll miss them!!

So td nyer aktiviti bergambo jerr..hahaha..

aku dan adek kesayanganku yg selalu prasan diri putih n hensem..haha..but erk!!..nape aku posing mcm tu??

Muhammad Nabil Farhaan!!

syg mereka sgt2!!

family pic..

hahaha..ni bajet jurugambar profesional...

dari kini sekali;
Bengah, baiya, abah, mama, farah, fatin dan aku..:p

gembiranya kita~

hahaha..........

baiya...baiya..

kesimpulannya harini..aku ase happy je..tp lam ati sayu la..huhu, ble aku blik sne..da xle nk gurau snda n adek2 aku lg..nk kna tggu cuti yg akn dtg..erm, lme lg tu..okay!! itu sjela serba sedikit ttg aktiviti kami harini...
sekian, tukang cerita sudah mengantok..bag xpacking ag..huhu..time2 ni aku cam harap je miracle berlaku..
kcing!! suara doremon ckp
"umi, aku da putar blik mse kau ke permulaan hari raya pertama so kau xpayah blik u lg!!"
wah!! kalo la dpt..bestnyerr...aku la insan yg pling epi...hehe..msti mbe2 ak jelez..dpt cti lg second round...eleh, berangan je larh!!


coret2: dok mengaupdate blog ni..psm ak asek minimize je..hehehe..t ak present yg ni la kt dpn panel..erm, markah lbey ade?? :p

No comments:

Post a Comment